Translate

piątek, 1 stycznia 2016

Hot or Not

Hej! Jak tam po Sylwestrze? Mam nadzieję, że miło przywitaliście nowy rok -2016 :). Dzisiaj ocenimy: Karensis i agentmonia
                                                                       KARENSIS
                                                               
 Bardzo ładna stylizacja, lecz budzi pare zastrzeżeń. Coś mi nie gra w połączeniu tego płaszcza z bluzką w kropki. Do reszty nie mam żadnych uwag. Zostawiam  HOT-


                                                                   AGENTMONIA
                                                              

Nie mam zastrzeżeń dotyczących tej stylizacji. Bardzo mi się podoba połączenie tego futerka z sukienką. Zostawiam HOT 


Jeżeli macie inne opinie na temat tych stylizacji piszcie je śmiało w komentarzach  :)


         


7 komentarzy :

  1. Hejka, też mam prowadzić hot or not :) Mg wiedzieć, czy są i gdzie kolejki do hot or not? I czy oceny mam dodawać z tobą, czy w osobnym poście? Bardzo proszę o odpowiedź :/
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się 2 stylizacja, zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja nr.2 jest na pewno lepsza.Co do pierwszej mam sporo zastrzeżeń.
    Nie podoba mi się to coś na szyi.Zgadzam się z tobą co do tego dziwnego połączenia bluzka w kropki i świecący płaszcz.Nie rozumiem tez użycia białej torebki w czerwono/czarnej stylizacji. Nie pasuję tutaj po prostu.
    Co do drugiej stylizacji jest cudowna to futerko, te buty ... No po prostu cudowna Gratuluję pomysłu :*

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nr 2 jest o wiele lepsza. Wszystko do siebie pasuje, podoba mi się futerko, jest piękne!
    Diana2red

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja 1 jak i 2 są bardzo ładne ale najlepsza to raczej 1 :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  6. /zgadzam się z Twoimi ocenami :)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadna stylizacja nie przykuła mojej uwagi. Średnio mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka