Translate

wtorek, 12 stycznia 2016

Wyglądaj jak gwiazda


Znalezione obrazy dla zapytania cara delevingneZnalezione obrazy dla zapytania cara delevingne                                                                                      Cara Delevingne

Cześć,mój czas próbny mija dzisiaj,ale może i zostanę z wami na dłużej:)Przyszedł czas na kolejną gwiazdę.Tym razem wcielę się w modelkę,a będzie nią Cara Delevingne.


Hmm....i tu się działo! Najgorsze są brwi 

i usta modelki.Mogłam wybierać między dokładnością a kształtem.

To pierwsze wydało mi się lepszym rozwiązaniem.

Szminka pochodzi z Luxe (nawet widać XD),a cienie i  

kredki głównie z Dot. Użyłam też "maski" z Transform.  


Wiem,że na zdjęciu jest jeszcze plecak,ale

 nic podobnego niemogłam znaleźć :(  Musiała mi też wystarczyć bandamka za

 20sm.Zmieniłam też fryzurę lalce,żeby bardziej pasowała.

 No to Cześć! 


9 komentarzy :

  1. Strój spoko, ale według mnie mogłaś się inspirować innym zdjęciem twarzy Cary..

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednia była lepsza... tutaj ta twarz nie przypomina twarzy Cary...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby wszystko się zgadza, ale patrząc na lalkę nie widzę podobieństwa do modelki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twarz w ogóle nie jest podobna. Stylizacja tez nie zachwyca. :/
    MissOlka1231

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam się rób większe, i bardziej przjerzyste screeny bo to razi mega w oczy

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka