Translate

sobota, 9 stycznia 2016

Metamorfoza

Witajcie !


Kolejną metamorfozę przejdzie : JulkaJakas 

Przed: 



Stylizacja - Nie jest zła, ale nie ma żadnych dodatków i jest po prostu pusta, więc nie ma się nad czym rozpisywać. Moja ocena to 4/10
Makijaż - Na samym początku, myślałam, że są tylko rzęsy pomalowane, potem jednak dostrzegłam odrobinę "żółtości" w makijażu, lecz nie ma nic nadzwyczajnego. Najbardziej co się rzuca w oczy to te brwi... Jest wiele podobnych "modeli" do tych, które wyglądają o wiele lepiej. Moja ocena to 2/10

Po : 



Stylizacja - Nie masz za dużo ciuchów, więc nie było w czym wybierać, dodatków też nie ma sporo, więc sobie je darowałam. 
Makijaż - Jedynym mankamentem to są brwi, lecz niestety nie mogę ich zmieniać... Próbowałam wykorzystać czarne włosy, lecz zupełnie nie pasują do doll... Co do make-up'u - połączenie dwóch kolorów : fioletowej kredki i cienia ciemnej śliwki. 

Waszym zdaniem lepiej przed czy może po? 

9 komentarzy :

  1. Sama nie wiem obie wersje makijażu średnio mi się podobają ;/
    Stylizacja zdecydowanie lepsza nr.2 ,więc w sumie można powiedzieć ,że metamorfoza udana :)

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz po a stylizacja przed :) / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż bardziej "po", ale stylizacja "przed". :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lepiej wygląda "po"

    :3

    MOżna się zgłosić?
    jeżeli tak to pewnie że się zgłoszę. :)

    kgh5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam tutaj : http://wirtualni-stardoll.blogspot.com/p/metamorfozy-kolejka_29.html

      Usuń
  7. obie stylizacje i makijaże mi się podobaja ale doll lepiej wyglada "przed" moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaże nie są w moim guście. Ale stylizacje super.

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka