Translate

niedziela, 10 stycznia 2016

Niekryty Krytyk

Hejka! Dzisiaj mój okres próbny dobiega końca. Mam nadzieję, że zostanę z Wami na dłużej. A więc, przejdę już do krytykowania 

FASHION
Stylizacja ta, jest okropna. Nie lubię stylu emo, w którym ta doll jest zrobiona. Nie mam nic do tego, że ktoś lubi się tak ubierać, ale jak dla mnie jest to ponury styl...


DECOR
No cóż.... Każdy może zrobić ze swoim pokojem, co chce...


BEAUTY 
Ta dziewczyna chciała chyba wyglądać jak Conchita Wurst

Mam nadzieję, że Wam "się spodobałam". Dajcie znać poniżej.
Jeśli sądzicie inaczej o tych zdjęciach, napiszcie to również w komentarzu.

Pozdrawiam mistrzyni8

10 komentarzy :

  1. Styl emo ,w granicach rozsądku jest ok ,ale to już przesada -_- Co do pokoju pewnie służy dziewczynie do robienia screenów na bloga :) To ostatnie nie wiem jak skomentować..Może jadła bitą śmietanę XD

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że taki krótki post :( Ogółem ja też nie lubię tego stylu.. A pokój pewnie ma do screenów lub nie jest skończony, a ostatnia.. nie wiem jak to mam skomentować XDDDD


    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Emo to na prawdę przesada ;-;

    Maja9258

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta stylizacja jest mega przesadzona, ale każdemu podoba się coś innego :D
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem zamysłu na twarz ostatniej doll. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mimo tego że tekstu jest niewiele, jest tak tragicznie napisany, że odechciewa mi się czytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam małą uwagę. Ostatnia doll nie chciała wyglądać jak Conchita Wurst, raczej Chantelle Brown-Young. Według mnie jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu trafiła tam ostatnia lalka. Jest inspirowana modelką, która choruje na bielactwo: http://m.natemat.pl/69d3233d10ebb59971a4f93dbda7283b,640,0,0,0.jpg

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka