Translate

sobota, 16 stycznia 2016

Czy cherrydaboo powraca???

Coś knuje się na stardoll, a może to jakiś błąd??
Od dłuższego czasu wywala mnie z stardoll lub pisze ze mam 0 online, tak ma dużo osób, ale kogo to sprawka błąd stardolla czy cherrydaboo coś knuje?

Dziś weszłam na jedne konto, postać czarna, sprzedawał po 2sd, a w prezentacji hasło??

Powiedzcie mi co się dzieje?
 Te konto wydaje mi się, ze kiedyś było cg, ale nie jestem pewna. Czy to jest w ogóle normalne to co się dzieje na stardolll??????????????????? 



13 komentarzy :

  1. Mnie wywalało z salonu piękności i rozłączało czat :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z początku myslalam ze te 0 znajomych jest spowodowane tym ze stardoll access w telefonie czasem "dziala mi w tle" i jak na kompie jestem na sd i cos robie to,to moga byc jakies zakłócenia ale jak masz to samo to troche podejrzane....

    OdpowiedzUsuń
  3. Z serii: "weekendy na stardoll".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah zawsze weekend coś sie dzieje, ale dziwne jest to ze mnie wywala i innych też

      Usuń
  4. Wchodził ktoś może na to konto dzięki haśle? Ja chciałam, ale się boję, że będę kolejną jej ofiarą.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z ciekawosci wpisalam to i jak weszlam na moje konto to nie wywalalo i z strachu zmienilam szybko moje hasło

      Usuń
  5. To wywalanie z czatu dzieje się kiedy otworzysz dwie karty stardoll na raz (albo więcej).To nie ma związku z żadnymi hackerami.

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie / maja9258

      Usuń
    2. mi tak sie robilo dziś rano weszlam na stardoll 1 karta i 0 online weszlam na drugie konto moje i było ludu wchodze znów na moje i dalej 0.

      Usuń
    3. Ja tak mam po prostu od neta. Czasem jest zbyt słaby na czat i mi nawet nie próbuje go łączyć xD

      Natalula

      Usuń
  6. To z tym 0 online mam zawsze. A mnie nigdy nie wywaliło, no chyba, że za sprawą 2 karty ;p A co do posta… szkoda słów ;/

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka