Translate

niedziela, 3 stycznia 2016

Oszuści Oszuści Wszędzie

Witam :)

Przed chwilką na moim fb stardoll, napisała do mnie dziewczyna, która została oszukana przez Ciacho04.Więc bardzo uważajcie na jej fb KINKIETKINKIET SD, na pewno oszukała już wielu ludzi z zagranicy, ona pierwsze pokazuje jakie ma rzeczy na sprzedaż na koncie KINKIETKINKIET a wszystko chce na konto Ciacho04. Także można znaleźć u niektórych w kg stardoll, gdzie pisze:

Moim zdaniem trzeba zrobić porządek z nimi, biedne osoby są banowane a takie złodziejaszki nic dalej istnieją i dalej oszukają ludzi. 
Możecie pomóc i zgłosić ją za oszustwo.
Tu niżej podaje screen 



7 komentarzy :

  1. Dużo oszustów jest na stardoll / maja9258

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to na każdym kroku, ktoś chcę cię oszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boję się już tego stardoll…
    Mi też napisała w kg, ale to usunęłam :D

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  4. Boszee na stardoll jest tyle oszustów ,że masakra

    Klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej kurde ja mam ją w znajomych.Co zrobić usunąć?

      Usuń
  5. Czytałam na QoF o tym koncie. Prawowitej właścicielce to konto skradziono. Chyba nawet pamiętam kto je wyłudził, ale nie będę pisać, bo nie jestem w 100% pewna, ale na 95% może. Oszustka zaprzyjaźniła się z właścicielką, a potem w hamski sposób oszukała.
    topmodelka17822

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka