Translate

środa, 13 stycznia 2016

HACK POWRACA ?!?

Cześć, z tej srony gabrysiaslysz. Będzie taki temat trochę juz przestarzały, ale na serio coś tu jest grane ...  Nie mogę określić czy to cherrydaboo - bo już dużo było zamieszania z tym ,,dzieckiem hacka", ale osoba z nikc'iem uchiaitachi jest mężczyzną, który nie wiadomo skąd pochodzi. Dziś o nim mowa, ponieważ napisał BAZAR SALE ! 2 SD. Z ciekawości zerknęłam co tam koleś ma i były zajebiste fryzury dla chłopaka za 2 sm .... Ubrania nie były aż takie wspaniałe, ale fajne. Jedno co mnie zdziwiło to to, że fryzury które są genialne zrobione były sprzedawane za 2 sm. Jednak mi nie uwierzycie, bo gdy wyszłam z jego bazarku przypomniałam sobie o poście, ale może tak na koniec pokaże wam screena, tylko ubrań. :(

PS : PROSZĘ NIE PISCIE KOMENATRZE TYPU : TO JEST TYLKO PO TO, ABY ROZKRĘCIĆ BLOGA ITP. BO TO NA PRWDĘ KOGOŚ SMUCI :( 

To są tylko drobnostki. Były również rzeczy droższe ...

Edit : Osoba została, tak dużo zgłoszona, że usunięto ją ze społeczeństwa Stardoll

Jak myślicie, czy to nie jest trochę podejrzane ? 
Komentujcie 

6 komentarzy :

  1. To była zwykła wyprzedaż,które są na porządku dziennym. Nic strasznego, pół moich zdobyczy z bazaru pochodzi z takich wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak przyznam rację ale człowiek sprzedawał fryzury wart ok. 60 sd za 2 sm ...

      Usuń
    2. Na tym to polega, ludzie sprzedają cenności za 2sd

      Usuń
    3. Jak się o ncg starałam to sprzedawałamrzeczy czasem po 2sd na transmitki.

      Usuń
  2. Troszkę podejrzane, ale mogła to być wyprzedaż.

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko powiedzieć co o tym sądzić..
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka