Translate

poniedziałek, 11 stycznia 2016

Hot or Not

Witajcie! Jak wam minął ten tydzień? Ja dopiero od wczoraj jestem w szkole bo moja szkoła miała wolne aż do 6.01 :) Zaraz koniec półrocza, ale na szczęście u mnie oceny dobre a u was? :D 

gabrysiaslysz : Wraz z redaktorkami ustaliłyśmy, że nasze posty będą pojawiać się raz w tygodniu :) Pozdrawiamy 
Dzisiaj ocenimy:Stalineczka i Ona_Malinowa

                                                                       Stalineczka

vikusiatatusiaPodoba mi się ta stylizacja. Jedyne co bym wymieniła to buty HOT

Tinistas4everVL : Stylizacja ładna, dość klasyczna. Nie pasują mi buty, ale oprócz tego stylizacja wspaniała, więc na dziś daję Ci Hot z malutkim minusem.

gabrysiaslysz : Mam mieszane uczucia co do tej stylizacji, ponieważ jest zwykła, aczkolwiek przyznam, że jest dobry efekt i ładnie calość się składa. Dodałabym jakiś akcent, więc daje -HOT.

Ona_Malinowa : 



vikusiatatusia : Oprócz jakiegoś naszyjnika nic w tej stylizacji mi nie brakuje. Zostawiam HOT  

gabrysiaslysz : Patrząc na tą stylizację zastanawiam się co by ci tu dać. Ogólnie całość jest fajnie skomponowana, ale jednak dodałabym jeszcze jakiś naszyjnik, albo okulary :). Dziś ode mnie dostajesz też -HOT.

Tinistas4everVL : Stylizacja podoba mi się, jednak dodałabym naszyjnik lub okulary. Brakuje jakiegoś dopełnienia, mimo, że torebka jest dość duża. Waham się pomiędzy Hot, a -Hot, ale mimo wszystko stylizacja ładnie zgrana kolorystycznie, a więc Hot.

Która wg Was stylizacja jest lepsza ? 
Zgadzacie się z ocenami ?
Komentujcie :) 

2 komentarze :

  1. Ta pierwsza stylizacja bardzo ładna. Zgadzam się z ocenami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z waszymi ocenami ;)

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka