Translate

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Cichy zakątek Stardoll #3

Hejka 
Przepraszam, że nie dodawałam postów ale nie mogłam, po prostu czwarta klasa technikum wykańcza.
No to przechodzimy do posta;
Szukałam szukałam, aż znalazłam trzy niezwykłe osoby.


1. Pierwsza dama nie wiem co o niej powiedzieć, po prostu nie wiem nie wiem jak można nosić tak włosy, jak by pod tą czupryną coś się chowało.


2. Nie wiem czy on wie ale kiełbasa już dawno z mody wyszła, chyba że to chłopak który chce spełnić swoje marzenia i zostać dziewczyną.

3. Trzecia osóbka lubi być twarzą w twarz, pewnie za dużo mąki użyła i wyszedł taki efekt jaki miał wyjść.



Pozdrawiam Kociara100 :)

5 komentarzy :

  1. Kiełbasa najlepsza iks de :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, ale kiełbasa wszystko wygrywa :D

    JulkaJakas

    OdpowiedzUsuń
  3. do 1. tej dziewczyny nic mi nie przeszkadza, ale jednak do tych dwóch ostatnich.. masakra :D

    Jeżeli chodzi o 2. kiedyś sie też tak bawiłam jak byłam młodsza jednak teraz juz tego nie robię. ALe jeżeli mam sie wyrazić na temat tego czegoś no to jednak nie mam słów..


    Ta 3 osóbka wygląda jak jakaś postać z filmu.. nie umiem tego opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Facet w sukience wygrał wszystko! :D
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 osoba chyba inspirowała się Davidem Bowie, który niedawno zmarł, przynajmniej sądze tak po tej błyskawicy przechodzącej przez oko.
    Jednak ziomeczek nr 2 wygrał wszystko, propsy dla niego :D

    iPoczujTox3

    OdpowiedzUsuń

Witaj u Wirtulanych ! Dodaj komentarz i walcz o wspaniale nagrody !

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka